Saras stora bak

Jättesemla !

Kategori: Allmänt

Höll en marsipan kurs i måndags.
Det kändes jättebra, blev lite nervös när deltagarna kom in, 
men när man visar något man känner sig bekväm med, försvinner det väldigt fort.
 
Här är bl a vad det fick göra
 
 
 
 
Gott om semlor igår.
Jag hade bestämt sedan innan att jag skulle trycka i mig en jätte semla, orkade inte hela, men där var inte mycket kvar. :D
Det var ett tappert försök. :D
 
 
Marsipan figur som shrek gjord idag.
Känner mig mycket nöjd med den :D
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
Hoppas ni alla åt semlor igår :D
 

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    haha herregud vilken semla ;) jeppe gjorde semlor innan han drog till jobb, han e duktig han :) men så stor fick han inte till den ;) haha..

    Svar: Haha, jag åt större delen :)
    Sara

    2013-02-14 | 17:23:22

Kommentera inlägget här: